مصاحبه آرشیو خبر ها
دوست داریم بوفون تا ابد بازی کند

دوست داریم بوفون تا ابد بازی کند

نیمار، وینگر برزیلی بارسلونا اخیرا گفته بود که دوست دارد با هافبک شماره ی ۱۰ یوونتوس هم بازی شود، احتمالی که همچنان وجود دارد چرا که آبی اناری ها به پوگبا علاقه دارند، پل اما امروز در گفت و گو با گاتزتا دلااسپورت گفت:

 

این فوق العاده است که ستاره ای مثل او توانایی های مرا ستایش می کند، همه دوست دارند با چنین ستارگانی بازی کنند، اما من با کمال میل در یوونتوس خواهم ماند، من روی فتح اسکودتو تمرکز کرده ام، با اینکه صحبت های زیادی در مورد نقل و انتقالات هست، اما هیچ شایعه ای مرا وسوسه نمی کند، تمرکز اصلی من روی اسکودتوست.

 

 

هشت پای فرانسوی یووه افزود:

 

بوفون؟ جیجی شماره ی یکی فوق العاده است، او در طول فصل به تیم کمک می کند، او بهترین در پست خودش است، ما دوست داریم او تا ابد بازی کند. داوری به نفع یوونتوس است؟ پس این همه پیروزی هایی که تا اینجای فصل به دست اوردیم چه می شود؟ این تیم است که تفاوت ایجاد می کند و ما اینکار را می کنیم چرا که همه با هم حمله می کنیم و همه با هم دفاع می کنیم. مردم دوست دارند پرحرفی کنند، ما فقط نیاز داریم که این راه را ادامه دهیم و در پایان خواهیم دید که چه می شود. خوشحالیم بعد از گل؟ من لوگوی اسکودتو را لمس نکردم، بلکه نماد یوونتوس را در دست گرفتم، چرا که این تیم در قلب من است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: